Velkommen.

Velkommen til min blogg. Her vil det handle om det som står mitt hjerte nærmest.
Skapende virksomhet i forskjellige materialer, thirdhand, gjenbruk, interiør, reiser og familie.

I follow my
heart.....

onsdag 28. april 2010

Fantastisk sengetøy fra loppis.


Dette er det morsomste sengetøystoffet jeg har sett. Jeg lurer på hvor det kommer fra. Det lett erotisk/ humoristiske er veldig unorsk. Det er litt falmet, men det gjør ingen ting. Jeg er litt usikker på hva jeg skal lage av disse dynetrekkene- for jeg fant to!


Hvis noen har sett dette printet før og vet noe om det, blir jeg glad for en kommentar om det.

I dag er det ting som ikke kan brukes som skal ut av huset. Fint å få noe søppel avgårde før et av yndlings loppemarkedene er til helgen. da kan jeg med den beste samvittighet ta noe med hjem.

1 kommentar:

  1. Hej Ullumina!
    Tusind tak for din hjælp med at finde frem til garn til Malthe's lillesøsters barnevognstæppe! Jeg havde virkelig brug for hjælp! Godt, at du havde et link til mig - jeg har nu oprettet mig som bruger, og i morgen går jeg ned i butikken og får skrevet alle farvekoder af på de røde og pink farver, som jeg HAR købt, og så vil jeg gå hjem og bestille både gul, orange og nogle ekstra nuancer rød/pink fra Hifa's side! Stor tak til dig!

    Forresten, så kender jeg godt det der med at få smidt noget ud - inden man tager til loppemarked ;O)

    God søndag!
    -LisBethLys.

    SvarSlett