Velkommen.

Velkommen til min blogg. Her vil det handle om det som står mitt hjerte nærmest.
Skapende virksomhet i forskjellige materialer, thirdhand, gjenbruk, interiør, reiser og familie.

I follow my
heart.....

mandag 10. mai 2010

Nå har det vært stille her en stund. På tide med en oppdatering.

Loppemarkeder tar mye tid om våren. Det er en vidunderlig tid og jeg finner mye fint.


Fine 60-70 tallsting i orange og gult. Og hjertet i melonen er ren natur, det er ikke skåret ut.


Disse veskene og de deilige grønne skoene skal over til salgssiden min sammen med de orange tingene på bildet over.


Koppestellet og brettet med duk flyttes også over til salgssiden.
Noe av dette kommer jeg til å ta med meg til Asker sentrum Lørdag 15 mai, for da skal vi ha en bod der.




Ja, jeg har altså heklet litt.

2 kommentarer:

  1. Så kule vesker!! Dååån! Kanskje jeg skal ta meg turen innom dere på lørdag!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til Alva får prøve luen! Veldig søt!

    SvarSlett