Velkommen.

Velkommen til min blogg. Her vil det handle om det som står mitt hjerte nærmest.
Skapende virksomhet i forskjellige materialer, thirdhand, gjenbruk, interiør, reiser og familie.

I follow my
heart.....

søndag 18. april 2010

Min"loppomani" gjør at jeg starter en liten markedsplass her på bloggen.

Jeg kan altså ikke la de gode funn være på loppis og loftet fylles. Derfor har jeg bestemt meg for å ha en markedsplass for en del ekstra gode biter. Jeg er veldig svak for 60 og 70 talls ting, men det går ikke så godt inn i mitt "konsept".
Det er rart med det der; den tiden du selv har levet i fungerer ikke så godt i forthold til å bruke ting og klær fra den tiden. Det ser liksom ut som om jeg ikke har ryddet skapene siden 70- tallet.
Når mine døtre tar 70-tallsbrillene på er det veldig stilig, jeg ser ut som en skikkelig kjærring.
Det samme gjelder klærne. Jeg elsker dem, men må transformere dem, gi dem et nyere uttrykk. Det gjør jeg jo med noen av tingene, men det er noen klær som er for fine i sin originale form til at jeg vil "ødelegge" dem.
Siden er under arbeid så priser er ikke på plass ennå.

Jeg vil også lage en markedsplass for egenproduserte ting, bare vent det kan komme noe du ønsker deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar