Velkommen.

Velkommen til min blogg. Her vil det handle om det som står mitt hjerte nærmest.
Skapende virksomhet i forskjellige materialer, thirdhand, gjenbruk, interiør, reiser og familie.

I follow my
heart.....

søndag 4. april 2010

Jeg fant, jeg fant.Rickie Tickie Stickies fra 1969- 1970.



Da var jeg 16 år og mor hadde klistret blomster og marihøner på mye. det var på hennes lille 
Ford Anglia, (den med skrått bakvindu) På kjøleskap og kakebokser. Jeg har marihøner et sted også. Tror 
( håper) egentlig det ligger noen flere poser av disse i en eske et eller annet sted på loftet.
Det er copyright på disse, men med en liten justering må jeg vel kunne bruke dem til applikasjon.

1 kommentar:

  1. Fantastiske!!!! Tenk om man kunne bruke de som applikasjoner ja! *drømme*

    Takk for kommentar i bloggen min. Du har en veldig inspirerende og koselig blogg!

    SvarSlett