Velkommen.

Velkommen til min blogg. Her vil det handle om det som står mitt hjerte nærmest.
Skapende virksomhet i forskjellige materialer, thirdhand, gjenbruk, interiør, reiser og familie.

I follow my
heart.....

tirsdag 13. april 2010

Nå kan arbeidslyst og ideer bare komme, for helgens loppemarked har sørget for materialer

Flanell




Forskjellige retrostoffer, dynetrekk og putevar av de to til venstre og gardinkapper med fugler.




Her er fuglene, fine hva?


Ikke så gamle stoffer, men fine til barne klær .

 
Noen søte jenteting

.

Alt ialt en fin loppehelg. Det er noen kjoler og annet småtteri også. det viser jeg etter vask og stryk. jeg tror jeg må lage en "side"blogg for alle disse tingene, de skyver lagetingene mine helt ut
Da vil det bli salg av retro stoffer, klær og annet gammelt og godt.
og så må det bli en annen "side"blogg for de tingene jeg vil selge av egen produksjon.
Det blir jo mye etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar