Velkommen.

Velkommen til min blogg. Her vil det handle om det som står mitt hjerte nærmest.
Skapende virksomhet i forskjellige materialer, thirdhand, gjenbruk, interiør, reiser og familie.

I follow my
heart.....

mandag 5. juli 2010

Min aller første award!




Jeg har fått en AWARD i sommersola.
Det er superhyggelig.
SPIRELLO Har gitt meg den og har du ikke besøkt bloggen hennes ennå, så er det en blogg man fort kan bli inspirert av.
så følger det en liten utfordring med denne awardwen:

1. Link til den man har fått den av.
2.Fortelle 7 ting om seg selv.
3. Sende den videre til 7 andre bloggere.

OK!!
Ikke så lett, men jeg gir den nå til 2.
Mange jeg ville gitt den til har allerede fått den.

1. Jeg har mange UFOer, både på loftet, i arbeidsrommet og rundt omkring ellers.
2. Jeg liker flere stiler og samler lett på gamle romantiske ting, 70 talls stasj og saueskinn, stein, jern og bein.
3. Jeg liker egentlig bare å gjøre morsomme ting.
4. Jeg har venner som spenner fra 25 til 70 i alder.
5. Jeg er veldig redd for å gå meg bort.
6. Jeg har alltid saks i vesken.
7. Jeg elsker å kjøpe garn, stoffer, bånd, ull, perler,skruer, spiker, pakninger, tau.................som man kanskje kan lage noe av en gang. 

så vil jeg gi AWARDEN til:


Fin i formen
Hos barn igjen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar