Velkommen.

Velkommen til min blogg. Her vil det handle om det som står mitt hjerte nærmest.
Skapende virksomhet i forskjellige materialer, thirdhand, gjenbruk, interiør, reiser og familie.

I follow my
heart.....

torsdag 15. juli 2010

Jeg har hatt mange spennende jobber,og

er nok det aller beste. Det er en arbeidsplass for mennesker med behov for bistand i jobben sin. Og hvilken jobb! Her lager de det fineste kunsthåndtverk.


 Alle deltar med ideer og inspirasjon. Her er det ikke begrensningen man ser hos et menneske, bare mulighetene. ALLE kan skape noe hvis du bli gitt muligheten.


Nå prøver jeg å overføre den måten å tenke på i arbeidet med barn i den offentlige skolen, og mottoet: 
"Menneskeverd kan ikke gradbøyes"
har jeg tatt med meg.
Trykk på linken og ta et besøk på hjemmesidene deres. Det er masse inspirasjon,  i bilder og ikke minst ved å lese om stedet.
Bildene har jeg lånt fra hjemmesiden deres.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar