Velkommen.

Velkommen til min blogg. Her vil det handle om det som står mitt hjerte nærmest.
Skapende virksomhet i forskjellige materialer, thirdhand, gjenbruk, interiør, reiser og familie.

I follow my
heart.....

torsdag 15. juli 2010

Vi var "hjemmesydde".

Min søster og jeg var hjemmesydde. Mor var og er veldig flink til å sy og det ble mange kjoler til alle anledninger. Vi er så tett i alder at arving ikke var aktuelt. Det ble 2 like hver gang.


Vi venter på nye antrekk.


Svaes danseskole i nye kjoler.


Hvite og rene i 10 minutter.


                                                

Lyseblå "kreppsrekk", nye skaller til jul og sameluer som mor også hadde sydd.
Fint med de strikkede vrangbordene.



Så, jeg er arvelig belastet.
Jentene mine følger på,bare se på 

1 kommentar:

  1. ♡ -Tenk om vi hadde alle de kjolene fremdeles! Jeg er glad vi har noen av dem!

    SvarSlett