Velkommen.

Velkommen til min blogg. Her vil det handle om det som står mitt hjerte nærmest.
Skapende virksomhet i forskjellige materialer, thirdhand, gjenbruk, interiør, reiser og familie.

I follow my
heart.....

søndag 18. desember 2011

Plastikposefusing!!!

Er du også litt fortvilet over alle plastposene som hoper seg opp
under vasken?


De blir brukt til søppel så i og for seg er det
gjenbruk godt nok.
Men har du prøvd fusing?


Man smelter sammen flere lag av plastposer.
Alt du trenger er strykjern og bakepapir.
Og tilgang på frisk luft.
Hva du lager av dette?
Her er det ubegrensede muligheter.  


Jeg har laget vimpler som tåler å henge ute


og inne. 


Materialet innbyr også til eksperimentering.


Sminkepunger


Vesker, eller allerhelst en 
gjenbrukshandlebag.


Rester blir det ikke, for dette kan fuses inn i neste prosjekt.

6 kommentarer:

  1. WOW ! Dette likte jeg :) Og gjett om jeg skal inn å se på den linken ;) Takk.

    Ønsker deg en fin søndag :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Oj, dette ble jo skikkelig kult! Føler jeg må prøve meg på litt fusing en dag. :-)

    SvarSlett
  3. Dette var kult! Første gang jeg er inne på bloggen din, men jeg kommer nok tilbake.

    SvarSlett
  4. Takk for den 18.luka!! Nå henger den oppe i åpningen mellom gangen og kjøkkenet. Tar seg veldig bra ut!!!

    SvarSlett