Velkommen.

Velkommen til min blogg. Her vil det handle om det som står mitt hjerte nærmest.
Skapende virksomhet i forskjellige materialer, thirdhand, gjenbruk, interiør, reiser og familie.

I follow my
heart.....

lørdag 18. februar 2012

Nedlagt?

Ja, for tiden er denne bloggen det. Blogging er tidkrevende hvis man skal gjøre det skikkelig. Og plutselig er det selve bloggingen som er viktig- ikke min egen  skapende virksomhet.
Nå skal den prioriteres, og kanskje igjen vises på andre måter enn gjennom blogging.

Klok av skade sletter jeg ikke denne bloggen.
Det kan jo hende osv......

5 kommentarer:

  1. Heia!
    Kjenne definitivt den følelsen :o)
    Meeeen, så ser eg at eg blir så inspirert av alle andre her inne og... Vanskelig å finne den rette balansen med denne blogginga gitt.

    Kossen e det med deg ellers da? Tenek masse på deg og håpe alt står bra te.
    KLEM

    SvarSlett
  2. Blogginga har gått litt i bølgedaler inne hos meg også. Slik blir det jo gjerne, og javisst krever det mye tid! Puh! Jeg forsøker å balansere bloggetiden og skapetiden med å ha 2-3 innlegg i uken, pluss litt kommentering hver dag:-) Da blir det ikke så altfor mye:-)

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Jeg har ofte kommet inn på bloggen din Trinelise, etter som du har vært en slik inspirerende lærer. Savner deg allerede masse, ønsker deg alt godt i livet!

    SvarSlett
  4. kJære anonym. skulle ønske jeg visste hvem du er <3

    SvarSlett
  5. Husk at det er fullstendig lov å slenge inn et innlegg nå og da, helt når du lyster. Er glad du ikke har slettet dn, så muligheten er der.
    Sees plutselig! :)

    SvarSlett