Velkommen.

Velkommen til min blogg. Her vil det handle om det som står mitt hjerte nærmest.
Skapende virksomhet i forskjellige materialer, thirdhand, gjenbruk, interiør, reiser og familie.

I follow my
heart.....

fredag 29. april 2011

Gypsymarked, Targ Romanesti


Dette er en drøm for alle neondronninger.
sigøynere er ikke redd for å synes. det er igrunnen litt deilig i denne ganske grå ( rent fargemessig) rumenske hverdagen. 


Hvilke skjørt, her er det farger og vidde nok.


Lag på lag.


Et fantastisk utvalg.

Prisen? 40 kr for et skjørt, og da måtte jeg ha noen bare 7 stk og jeg vil helst tilbake å kjøpe fler.





Her ser dere et i bruk. Denne 15 år gamle jenta kom på døra for å bytte kjeler i fjær og dun.
Hun var et fantastisk syn og hadde en nydelig personlighet.

2 kommentarer:

  1. Fantastisk ! Og så billig ;) Farger gjør en glad !Ønsker deg ei flott helg !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Kule!

    (btw er jeg hjemme igjen, så vet du det:) )

    SvarSlett