Velkommen.

Velkommen til min blogg. Her vil det handle om det som står mitt hjerte nærmest.
Skapende virksomhet i forskjellige materialer, thirdhand, gjenbruk, interiør, reiser og familie.

I follow my
heart.....

tirsdag 1. februar 2011

Favoritt bruktsjappa mi + Bjørn Winblad


Noen ganger blir jeg ganske desperat.
Det kan gi seg utslag på forskjellige måter.
Jeg er, og har vært fra jeg var 14, en loppoman.
Før måtte jeg ha nesten alt jeg syntes var fint, men da hadde jeg veldig mye hus.
Nå får jeg hjertebank og vet at jeg ikke har plass.
Da må jeg sjekke om noen av døtrene mine "må ha" det jeg ikke kan ha.

Og når jeg skjønner at de ikke skal ha,
Hva gjør jeg da.
Tenker:
Dette er det mange av bloggerene som elsker, skal jeg kjøpe dem og legge ut på bloggen?
Men da husket jeg at jeg hadde lagret mobilnummeret til Kreativ♥impulsiv, tar bilde, sender med spørsmålet: Vet du om noen som trenger Bjørn Winbladbilde?
JA EG!!!!!!!!!!!!!
Kom det, og da var den grei 5o kr. for 80x80 Winblad i grønt.
Og 40 kr for det andre.
Sånn kan det gjøres når man er livredd for at skatter ikke skal komme i riktig hjem.



Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. GLEDE meg!!!!
    Det var jo sååå fint det andre og!
    *sukk*
    Glede meg endå mærr te åtreffa deg igjen :o)

    Eg ser du bruke både Ullimina og Illu-mina, så då hadde eg egentlig ikkje feil?
    Koffår bruke du begge deler mon tru? :o)
    Ha ei superfin dag jaffal!

    SvarSlett
  2. Tusner på takk for ein fantastisk start på ei særdeles vellykka helg!!!!

    Knuseklem

    SvarSlett
  3. Jeg er har et håp om at du forhåpentlighvis ikke har plass til det fine gamle bordet som står i stuen din snart jeg : )

    SvarSlett
  4. E barra innom for å senda ein klem og gode, varme tanker :o)

    SvarSlett
  5. Ommøblering e jo kjekt det og ja :o)
    Dessuten viktig å ikkje "bu seg ihjel"...

    Symaskinen slenge eg lengselsfulle blikk itte, men denna kroppen e ikkje heilt på lag...
    Det komme vettu ;o)

    Ha ei kreativ og flottanes veka videre, med ommøbleringen din :o)

    SvarSlett