Velkommen.

Velkommen til min blogg. Her vil det handle om det som står mitt hjerte nærmest.
Skapende virksomhet i forskjellige materialer, thirdhand, gjenbruk, interiør, reiser og familie.

I follow my
heart.....

søndag 16. januar 2011

Inspirasjon!

Dere kjenner følelsen?
 Det er tomt- 
ingen nye ideer- 
alle gjør det samme-
Kan liksom like gjerne løse kryssord ellr bare se på TV-

ELLER
Treffe veninner som er keative,
 bittelitt gærene
og flinke til å lage mat.

Veninne-vertinne er maler og tegner.
Egentlig.
Men se her:

 søstrene

 de opererte brødrene
( de er på bedringens vei )

 han reparerer seg selv, det henger en nål i tråden.

 Snille øyne.

 Veninner?

 Fanget


Etter så mye heklerier er det godt å 
få røsket litt opp i musklaturen.

Og jeg ble nesten målløs, inspirert og veldig rørt over disse dukkene.
Det var mange fler og alle har sin historie.
Søndagen er tåkete og ber meg om å være inne.
Litt snømåking før restegarnet må fram.


3 kommentarer:

  1. Kan tenke meg at latteren satt løst når disse ble lagd ;) De var jo bare herlige !Ønsker deg en fin søndag ( her i huset skal vi feire fjortisen i dag )
    Klemmer fra Janne :)

    SvarSlett
  2. Så hærlige dukker altså :o)

    Stavanger e definitivt ein by en kan besøka flærre gonger ja. Men Budapest altså???
    Så kjekt! Har vore der ein gong.
    Kosa deg rektigt masse på tur!!!

    SvarSlett
  3. Disse var helt fantastiske!!! Jeg falt pladask!
    Slike dukker kunne jeg virkelig elsket å lage.
    Har dere mønster noen sted, eller er det fri fantasi?
    Er det lov å la seg inspirere om man en gang skulle ha tid og ork og lyst til å prøve?

    SvarSlett