Velkommen.

Velkommen til min blogg. Her vil det handle om det som står mitt hjerte nærmest.
Skapende virksomhet i forskjellige materialer, thirdhand, gjenbruk, interiør, reiser og familie.

I follow my
heart.....

fredag 8. oktober 2010

INSPIRASJON FRA SKOGEN; FJÆRA OG GAMLE BOKHYLLER:

Jeg er så stolt av soppsankingen min. det ble mange kilo. 
Så er alle de store forvellet og frosset, og de små soppene ble lagt til tørk.
Da ble det ikke mange kilo igjen, men de beholdt en fin farge.






"Litt natur"

Utrolig hva som bor i en trebit fra fjæra.
Jeg elsker å plukke rask fra her og der for så å se hva som bor i det.


Litt "kultur"
Også liker jeg å rote i gamle bokhyller for å se hva som bor der:







Ganske søte de der da.


3 kommentarer:

  1. Ska sei dama har sanka sopp ja!!!
    Flinke du e!
    Og alle dei flotte bladene/bøkene da :o)
    Kan rammes inn kvart et bilde vettu ;o)

    Fått pakke i posten da? :o)

    Nå e finveret kommt te oss, så eg ska ut ein tur med Silver :o) Håpe du får ei fiiiine helg!

    SvarSlett
  2. Pakke? Neeeeeeeeeei, nå ble jeg nyskjerrig.

    SvarSlett
  3. Hei! Så kreativ du er med ting fra fjæra, kjempefint:-) I kveld er det trekning i blogglotteriet mitt og lurer på hvilken premie du helst vil vinne; lappeteppet eller stoffpakken? Hilsen Anne Lise:-)

    SvarSlett