Velkommen.

Velkommen til min blogg. Her vil det handle om det som står mitt hjerte nærmest.
Skapende virksomhet i forskjellige materialer, thirdhand, gjenbruk, interiør, reiser og familie.

I follow my
heart.....

tirsdag 24. august 2010

Endelig, nytt-gammelt kamera.


PIP PIP


bloggtørken omsider over. Kamerakollaps. Det er ikke gøy å blogge uten kamera. Så kom det kameraet jeg ønsket meg på finn.no til en god pris-så nå er det på'n igjen. Det har ikke stått helt stille her, jeg har reist en tur og blitt smittet av silkeblomstviruset. Nå har alle 6. 0g 7. klassene på vår skole dekorert rommene sine med slike.



Nå som trekkfuglene forbereder seg på turen sydover lager jeg noen vinterfugler som kan sette farge på tilverelsen frem til neste vår.

2 kommentarer:

  1. Viktig å setta farge på tilværelsen :o)

    Fiiine, fargerike fuglar va det!
    Og gratulera med "nytt" kamera :o)

    SvarSlett
  2. Fine fugler! Tror nok J og A ønsker seg sånne til rommet sitt ;)

    Også må du jo ta bilder av silkeblomstlaging med nytt kamera!

    SvarSlett